Vis produkter for:

Salgsbetingelser

Bestilling

Når du har bestilt en eller flere varer fra Claire Kids Haugesund vil du motta en ordrebekreftelse på e-post. Til informasjon blir ikke betalingen sendt til gjennomføring før vi har sjekket at varen er på lager, og at denne blir sendt til deg! Du vil raskt få beskjed om varen eventuelt er utsolgt, og informasjon om når den eventuelt kommer inn igjen.

Priser og betaling

Alle priser er i norske kroner (NOK) og er inkludert merverdiavgift (mva). Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet som utgifter til porto, frakt m.m. Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/tjenester på siden. Ta kontakt med oss om du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel! Hos Claire Kids Haugesund betaler du trygt og enkelt med KLARNA. Her kan du betale med bankkort / kredittkort (VISA / MasterCard), faktura eller delbetaling, alt etter ditt ønske Alle persondata håndteres i henhold til Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register. Når du handler hos Claire Kids Haugesund blir betalingen behandlet av Klarna, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.

Levering og Frakt

Vanligvis vil varene sendes fra oss innen første virkedager etter at ordren er mottatt.   Normalt tar det to til fire virkedager fra ordren din blir pakket hos oss til den ankommer ditt postkontor, eller postkasse. I perioden 12.12 – 23.12 vil imidlertid sendetiden kunne øke med inntil to dager. Vi tar forbehold om evt. ytterligere forsinkelser. Hos oss kan du velge å få sendt pakken som pakke i postkassen på eget ansvar (35,-) eller du kan velge sporbar pakke (99,-). Ordre over 1000,- gir gratis frakt og blir sendt med sporbar pakke.  Gjeldende fraktsatser gjelder til norske adresser. Dersom du ønsker varene sendt til en adresse i utlandet vennligst ta kontakt med oss pr e-post, så vil vi sjekke mulighet for frakt og nøyaktig fraktkostnad. Du som kunde er selv ansvarlig for å legge inn riktig navn- og adresseinformasjon på ordren din. For uavhentede pakker som ikke er avtalt på forhånd med Claire Kids Haugesund vil kunden normalt bli belastet med et gebyr på kroner 150,- inkl. mva. Dette gebyret skal dekke frakt tur/retur Claire Kids Haugesund, og de direkte kostnadene til plukking, pakking og emballering av produktene. Gebyret er uavhengig av om man ønsker ordren tilsendt på nytt.

Avbestilling/angrefrist/reklamasjon

Dersom du ønsker å avbestille varene tar du snarest kontakt med oss. Om varene er sendt må angrefristen benyttes, hvis ikke kansellerer vi ordren og gir deg pengene tilbake. Ifølge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet skal varen(e) returneres ubrukt, med lappene på og i eventuell original emballasje. Returportoen må betales av kunden. Varen bør returneres som sporbar og forsikret pakke (smartpost). Dersom varen blir borte på vei til oss, og du har benyttet annen returmetode en forklart ovenfor, står du selv ansvarlig for den tapte varen. Du vil da ikke få tilbakebetalt pengene for varen. Utfylt angrerettskjema (som lå vedlagt i forsendelsen fra oss) skal ligge vedlagt, og du vil da få tilbakeført det du har betalt. Se utfyllende informasjon på angrerettskjemaet. Fyll også ut bytteskjema som fulgte med i pakken din. Angreskjemaet skal være ferdig utfylt med Claire Kids Haugesunds informasjon når skjemaet mottas, og dette skal du ha fått på e-post sammen med din ordrebekreftelse fra oss.

Tilbakebetalingsplikt

Hvis dere benytter angreretten, forplikter vi oss til å betale tilbake deres betaling for vare senest 30 dager etter at vi har mottatt varen, eller hvis det gjelder en tjeneste senest 30 dager etter at vi har fått melding om at dere ønsker å benytte angreretten. Dere må selv betale eventuelle returkostnader for å sende tilbake varer. Se også Forbrukerrådets hjemmesider for mer informasjon om deres rettigheter.

Garantier og service

Våre garantier innebærer ingen begrensninger i reklamasjonsfristen for varer etter forbrukerkjøpsloven.

Angreskjema